UNDER ARMOUR MAKES YOU BETTER!

“Under Armour’s vision is to inspire you with performance solutions you never knew you needed and can’t imagine living without”

Är du vår nya Account Manager för Under Armour?

Vi söker personal för att bygga och utveckla nya och befintliga kundsamarbeten i Sverige och Norden? Vi letar nu efter dig som är målfokuserad, vill utmanas, utvecklas och vinna!

Som Account Manager hos Under Armour Sverige skapar och utvecklar du resultat och kundrelationer med både nya och befintliga kunder. Du ansvarar för delar av kunderna på den svenska marknaden. Du ingår i ett vinnande team där vi tillsammans strävar efter gemensamma, men även individuella mål.

Vi söker dig som har en hög drivkraft och ett starkt säljfokus. Du är en målinriktad person med en positiv livssyn. Ditt arbete präglas av att du är strukturerad och noggrann samt har en förmåga att hantera flera frågeställningar samtidigt och att prioritera.

Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper. För att passa in och trivas i denna roll ser vi att du är öppen och har ett starkt engagemang. Du är självgående, flexibel och har lätt att anpassa dig till olika situationer med ödmjukhet och initiativförmåga. Du drivs i grunden av att träffa människor och bygga långsiktiga relationer. Du är kommunikativ och gillar att resa. Du är en lagspelare som ändå leds av ett personligt driv att uppnå högt uppsatta mål.

Vi söker dig som gärna har en högskoleutbildning och arbetat som Account Manager 3+ år, och gärna inom B2B.

Arbetsuppgifter:

  • Ta fullt ansvar över samtliga konton du ansvarar för, från kundbesök, utbildning i butik, införsäljning till genomförsäljning och uppföljning
  • Löpande hitta nya försäljningsmöjligheter
  • Maximera försäljning och arbeta med att förstärka genomförsäljning
  • Skapa produktiva, professionella relationer med nyckelpersoner hos dina kunder

 

Vi söker dig som:

  • Har en förmåga att vara strukturerad, process- och planeringsorienterad
  • Är resultat och målinriktad
  • Är en positiv lagspelare som gör affärer på ett professionellt och personligt sätt
  • Är obehindrad i svenska och engelska, i tal och skrift
  • Är fokuserad och nyfiken samt har förmågan att arbeta flexibelt i en föränderlig miljö
  • Brinner för försäljning och sätter höga krav på din egen prestation
  • Har B-körkort
  • Har en passion för Under Armous varumärke och produkter
  • Hanterar alla delar i Microsoft Office.

Vilka är vi och vad kan vi erbjuda dig?

Under Armour Norden går under MnO International AB som är ett distributionsföretag inom sport och mode. Bolaget har funnits sen 1997 och har sitt huvudkontor i Stockholm, med filialer i Helsingfors, Oslo och Köpenhamn. Försäljningen är idag till totalt 26 länder, med fokus på Skandinavien. Bolagets filosofi bygger på en stark och långsiktig relation med våra partners, återförsäljare, agenter och producenter, genom en effektiv och professionell organisation och ett starkt engagemang. Vi är ca 50 personer med kontor och showrooms i Hammarby Sjöstad. För mer information klicka in på: www.mno.se

Vi kan erbjuda dig en stimulerande miljö där det finns goda chanser att både utvecklas inom ditt arbetsområde och vara med och utveckla ett företag i tillväxt. Vi har en stark företagskultur där vi gillar att göra saker tillsammans, känner stor arbetsglädje och delar kunskap och lärdomar med varandra. Hos oss värdesätter vi att det är högt i tak och främjar därför nya tankar och idéer.

Låter detta som en roll och ett företag du skulle trivas på? Vi hoppas på det och är även nyfikna på vad du skulle vilja bidra med till oss!

Urval sker löpande, så ansök gärna så snart som möjligt, men senast den 31 augusti.

Vi tar emot ansökan via e-post: jobb@mno.se märk din ansökan med ”UAAM-2021-08” i ämnesraden.

Vid frågor om tjänsten, kontakta Country Manager Sweden Jens Lindfors: jens.lindfors@mno.se

Övrig information

  • Start enligt överenskommelse
  • Placeringsort: Stockholm, Hammarby Sjöstad
  • Omfattning: Heltid med 6 månaders provanställning
  • Resor inom Sverige förekommer i tjänsten